20 maaliskuun, 2020

Tuulisähköyhtiö Ilmattaren asiakkaat voivat siirtää laskun maksua kolme kuukautta

Ilmatar tarjoaa henkilöasiakkailleen mahdollisuuden siirtää 1.4.–30.6. välisen ajan sähkölaskuja kolmella kuukaudella ilman kuluja ja korkoa. Lisäksi yhtiö poistaa vuodeksi perusmaksun Ilmatar Tuuli 24 -sähkösopimuksista.

Laskun maksun siirtäminen ja perusmaksun poisto ovat tarjolla niin Ilmattaren nykyisille kuin uusille henkilöasiakkaille ilman ylimääräisiä kuluja.

”Nopeasti muuttunut tilanne vaikuttaa ihmisten arkeen ennennäkemättömällä tavalla. Haluamme tehdä Ilmattarella osamme, jotta asiakkaillamme olisi yksi huoli vähemmän tänä taloudellisesti haastavana aikana. Ihmisten pitää pystyä nyt keskittymään tärkeimpien asioiden hoitamiseen”, Ilmattaren toimitusjohtaja Juha Sarsama kommentoi.

Ilmattaren nykyasiakkaat voivat lisäksi vaihtaa tämänhetkisen sähkösopimuksensa Ilmatar Tuuli 24 -sähkösopimukseen, jolloin sopimuksen perusmaksu poistuu seuraavan vuoden osalta.

Maksuaikaa tai sopimusmuutoksia voi pyytää ottamalla yhteyttä Ilmattaren asiakaspalveluun puhelimitse numeroon 020 734 1333 tai sähköpostilla osoitteeseen asiakaspalvelu@ilmatar.fi.

Lisätietoja ja haastattelut

Juha Sarsama, toimitusjohtaja, Ilmatar Windpower Oyj